96 90 13 10             post@aromdekor.no

Inloggad som:

Ny kund

Glemt passord

Angi e-postadressen din og klikk på "Send". Innloggingsopplysningene dine blir sendt til e-posten din.

Arom-dekor Kemi lanserer 3 l spylervæske i en resirkulerbar pose merket med Bra Miljöval

Arom-dekor har gleden av å kunngjøre en spennende nyhet som markerer vår forpliktelse til en bærekraftig fremtid og vår strategiske investering i ressurseffektivitet og sirkularitet.

Vi lanserer nå vår 3 l spylervæske i en resirkulerbar pose som stolt bærer merket «Bra Miljöval». Den nye 3 l spylervæskeposen er et bevis på vår forpliktelse til å minimere vår påvirkning på miljøet samtidig som den leverer høykvalitetsprodukter som oppfyller kundenes behov.

Sirkularitet: Posen er laget av resirkulerbar plast og reduserer karbonavtrykket sammenlignet med tradisjonelle plastposer fordi den kan resirkuleres flere ganger.

Bra miljöval-merking: Vår 3 l spylevæske er sertifisert med ”Bra miljöval” av Naturskyddsföreningen i Sverige, som bekrefter dens positive miljøpåvirkning.

Praktisk og enkel å bruke: Den brukervennlige posen har en praktisk helletut og en enkel gjenlukkingsmekanisme for å minimere søl og sikre brukervennlighet.

Ressurseffektivitet: Ved å redusere plastforbruket og fremme resirkulering er vi stolte av å presse på for ressurseffektive løsninger.

Denne lanseringen markerer bare begynnelsen på vårt arbeid mot mer bærekraftige produkter og emballasje. Vi fortsetter å jobbe aktivt for å redusere vår miljøpåvirkning og bidra til en mer sirkulær økonomi. For mer informasjon om vår nye 3 l spylervæskepose og vår forpliktelse til bærekraft, kontakt oss på 96 90 13 10, post@aromdekor.no. La oss ta et skritt mot en mer bærekraftig fremtid sammen!