96 90 13 10             post@aromdekor.no

Event

Søk

Inloggad som:

Ny kund

Glemt passord

Angi e-postadressen din og klikk på "Send". Innloggingsopplysningene dine blir sendt til e-posten din.

JEG HAR IKKE FÅTT NOEN ORDREBRKREFTELSE

Dobbeltsjekk at ordren din har blitt sendt på riktig måte. Du kan også dobbeltsjekke at vi har riktig e-postadresse for ordrebekreftelsen. Ordrebekreftelser kan av og til havne i søppelposten, så dobbeltsjekk om det kan ha skjedd i dette tilfellet..

 

HVA ER REPA-AVGIFT?

Vi er knyttet til FTI, tidligere kalt Repa-registeret. Det innebærer at vi tar vårt ansvar når det gjelder emballasje i plast, metall, papir/kartong og papp. FTI er et riksdekkende gjenvinningssystem for emballasje, som betyr at det er betalt emballasjeavgift for produktene våre. Repa er altså en panteavgift for emballasjen vår.

For å forenkle administrasjonen er denne avgiften oppført på fakturaene våre og gjelder forbrukerpakninger på opptil 10 liter. Du kan lese mer om FTI her.

 

KAN JEG AVBRYTE ORDREN MIN?

Ordren din kan avbrytes før plukking av ordren har startet. Kontakt kundeservice for å få vite status på ordren din.

 

KAN JEG LEGGE TIL NOE ELLER JUSTERE ORDREN MIN?

Du kan legge til eller justere ordren din før plukking av ordren har startet. Kontakt kundeservice for å få statusen for ordren din.

 

KAN JEG SE DE TIDLIGERE ORDRENE MINE?

Alle ordrene dine ligger under ”min konto”.

 

HVORDAN ER PRODUKTENE PAKKET?

Informasjon om pakninger eller hvor mye det er plass til på en pall, ligger under ”produktspørsmål” og under hvert enkelt produkt i nettbutikken vår.

 

KAN JEG LEGGE INN EN ORDRE SOM PRIVATPERSON?

Nei, vi selger bare til bedrifter som har organisasjonsnummer. Som privatperson henviser vi til en av våre forhandlere. Kontakt kundeservice hvis du vil ha informasjon om nærmeste forhandler.

 

< TILBAKE TILL VANLIGE SPØRSMÅL OG SVAR